Officiële BMW Club Nederland

2017 Openingsrit

Openingsrit

De opkomst was groot, ik ben niet gaan tellen, er waren klanten van MR Motoren en leden van onze club dat is alleen maar verwarrend. Maar veel waren het er wel!

Uit België was Luc Asselman gekomen, ik heb hem helaas niet gesproken, ik heb hem een email gestuurd met de vraag of hij het leuk gevonden had tussen al die Nederlanders.

Het weer zat mee, maar de Rotterdammers, niet lullen maar poetsen, hadden in hun ijver bedacht om juist die dag de Maastunnel een opknapbeurt te geven, gelukkig was het oponthoud niet al te lang. De reacties waren positief over deze stedentrip, de afwisseling tussen het stedelijke draaien en keren met het landelijke bochtenwerk is goed ontvangen.

Wij hadden een leuke ploeg met oude en nieuwe leden van onze club en een paar klanten van MR Motoren, dus hebben we ons netjes gedragen, zodat zij misschien ook lid willen worden.

In de loop van de dag hebben zich 2 nieuwe leden aangemeld.

De heren van MR Motoren verdienen een groot compliment voor de organisatie, naast alle BMW Motorrad nieuwtjes kon men informatie krijgen over racen met de motor, GPS, motorreizen en natuurlijk de Pitstop voor de kleine motorongemakken, daar werd gretig gebruik van gemaakt. Voor het vertrek was er koffie en bij terugkomst kon je een heerlijke hamburger bestellen, zo groot dat de saus tot aan je oren kwam. Dus kortom, ook dit was een geslaagde dag.

Frans Röss

Coördinator Motoren / Toercommissie

Een zeer geslaagde en goed bezochte rit en met z'n 80 motoren.
Foto's van Christine en Andre.

Foto's van Arno de Jager.

Extra foto's