Artikelen

Alg. Ledenvergadering 7 maart 2015

Algemene Ledenvergadering 7 maart, u bent allen van harte uitgenodigd.

Nu de feestdagen weer voorbij zijn, inclusief “Blue Monday”, vertrouwt AZ erop dat in ieder geval één goed voornemen overeind is gebleven: namelijk veel plezier beleven in 2015 op of in jullie BMW vervoermiddel! Ook AZ zal dit jaar weer zijn uiterste best doen een attractief programma neer te zetten voor de clubavonden in H2O te Harmelen.

Op zaterdag 7 maart (aanvang 20:00 uur) is de Algemene Leden Vergadering gepland; misschien niet zo spannend qua inhoud, maar wel noodzakelijk om onze vereniging levendig en aantrekkelijk te houden voor onze leden. Dus komt allen!

Voor april zal de clubavond niet zoals gebruikelijk op de eerste zaterdag van de maand gehouden worden, maar op zaterdag 18 april in verband met het Paasweekend. Voor het onderwerp van die avond is AZ nog bezig om iets leuks te regelen. Uiteraard als jullie suggesties hebben laat het AZ weten via e-mail: az@bmwclubnederland.nl

Het centrum H2O is geopend vanaf 19.30 uur en de vergadering begint stipt om 20.00 uur. Na afloop is er gelegenheid voor het nuttigen van een drankje en een hapje.

De agenda 2015 van de ALV en de toelichting op het financiële jaarverslag van 2014 komen in het clubblad te staan. De notulen van de ledenraadsvergadering van 1 november 2014 en de begroting van 2014 en 2015 staan in het laatste clubblad van 2014, jaargang 52, nummer 5.

Namens René Jansen van Algemene Zaken .

Wilt u meer informatie neem dan contact op met de secretaris van de BCN.